poniedziałek, 11 lutego 2013

Manicure: Graffi Nails Set nr 22

Mój manicure zrobiony na następne trzy dni. Postanowiłam, że w te ferie będę co trzy dni zmieniać manicure, żeby coś tu się częściej pojawiało ;). Dzisiaj lakier wykonany zestawem lakierów do artystycznego zdobienia paznokci firmy Bell. Jest to granatowy lakier (bazowy) i lakier srebrny (pękający). Jako bazy użyłam Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament. Lakieru granatowego nałożyłam dwie warstwy, rozprowadza się okej, ładnie wygląda bez pękającego. Lakier srebrny dość szybko wysycha, rozprowadza się okej. Zestawu tego użyłam po raz pierwszy pomimo tego, że kupiłam go w grudniu, ale tak to u mnie bywa ;).
Nie mogę się zebrać, żeby dokończyć post o lakierach. Myślę, że do końca tygodnia go dodam. :) Poniżej parę fotek tego manicure :) Podoba Wam się ?;)

Dwie warstwy lakieru bazowego :)

                                                      I już cały manicure :)

4 komentarze:

  1. chyba bardziej podoba mi się ten kolor bazowy, już mi się ten pękacz za bardzo nie podoba :)



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podoba się ten lakier bazowy, ale chciała na blogu zamieścić cały manicure. Z wykorzystaniem całego zestawu :)

      Usuń
  2. Ja nie lubię niebieskości na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)