niedziela, 10 lutego 2013

Manicure: Lovely Crystal Strenght nr 369 i Essence colour & go nr 72

Hej hej :) Dawno mnie tu nie było, ale zaczęłam ferie, więc będę częściej coś dodawać. Jestem w trakcie przygotowywania postu o moich lakierach i wszystkim co posiadam w kosmetyczce i o pielęgnacji włosów. Dodam pewnie w pierwszym tygodniu ferii. A dziś mój manicure. Użyłam do niego mojego ulubionego lakieru firmy Lovely. Jako bazy oczywiście użyłam odżywki Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament, a palec serdeczny oprócz dwóch warstw lakieru czerwonego pokryłam lakierem Essence colour & go nr 72. Oba lakiery rozprowadzają się świetnie. Nie wiem jak jest ze schnięciem, bo ja zawsze siedzę przez 40 minut i grzebie w internecie (przeczytałam kiedyś w internecie, że właśnie tyle lakier potrzebuje, by dobrze wyschnąć). Całość pokryłam lakierem Essence studio nails ultra strong nail hardener.


A na koniec nutka, która prześladuje mnie dzisiaj cały dzień. Klik :)

2 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)