piątek, 1 lutego 2013

Manicure: Miss Sporty & Essence

Hej! Jak widzicie przeprowadzam małą rewolucje na blogu. A ja dopiero zaczynam ;). Przy dodawaniu mojego manicure będę opisywać od razu jaki jest lakier jak kryje itd. Więc tak: są to moje paznokcie z tamtego tygodnia (rozchorowałam się, więc nie mogłam sobie zrobić paznokci w tym tygodniu, ale za tydzień zaczynam ferie to pewnie parę pazurkowych wzorków się tu pojawi ;))
Jako bazę użyłam oczywiście odżywki Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament. Lubię ją za to, że oprócz utwardzania paznokci ma mleczny kolor, który bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Następnie dwie warstwy lakieru Miss Sporty Lasting Up to 7 days nr 080. Lakierów  z Miss Sporty mam chyba najwięcej, a to ze względu, że pod ręką mam jedynie Rossmanna [do Natury muszę jechać 40 km ;( ] Lakier ma świetny pędzelek, kryje po dwóch warstwach. Na kciuku i małym palcu mam lakier Essence Nail Art Special Effect Topper nr 02 Circus Confetti, który kocham, ale nie używam go zbyt często ze względu na zmywanie go. By cała płytka pokryła się drobinkami trzeba nałożyć dwie warstwy. Całość pokryłam lakierem Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener. Kupiłam go dość niedawno. Ma on bezbarwny kolor, nie widać go na paznokciu, więc idealnie nadaje się jako top coat.




A to taki mały bonusik. Moje stokroteczki do szkoły :)




Buziaki ;*
Kwiatki zostały zrobione sondą z firmy Essence. "Większą kropką" zrobiłam środek stokrotki, a płatki "mniejszą". :)

3 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)