poniedziałek, 18 lutego 2013

Manicure: Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 410, Wibo French Duo Color nr 06 oraz Pierre Arhes nr 03

Dzisiaj mój nowy manicure. [Niestety już przedostatni ;/. Po feriach obcinam paznokcie na zero, więc przez jakieś 2 tygodnie po obcięciu nie będę dodawać w ogóle paznokci, no ale za to trafią pewnie jakieś recenzje ;)] Więc tak: jako bazę użyłam odżywki Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament, następnie nałożyłam dwie warstwy lakieru Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 410, lakier rozprowadza się okej, schnie też okej. Palec serdeczny "podzieliłam na pół" za pomocą lakieru Wibo French Duo Color nr 06. Lakier rozprowadza się świetnie, pokrył po jedenj warstwie. Całość pokryłam lakierem Pierre Arhes nr 03.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)