wtorek, 12 lutego 2013

Pielęgnacja włosów :)

Dzisiaj o włosach i wszystkim co z nimi związane.
SZAMPONY
Testowałam wiele szamponów do włosów. Jednak od trzech miesięcy jestem wierna tylko dwóm. Używam ich na zmianę. A są to: Nivea fresh energy szampon do włosów przetłuszczających się oraz Nivea Pure Gloss szampon przeciwłupieżowy nadający włosom blask . Ten pierwszy ma śliczny limonkowy zapach. Daje on świeżość i uczucie czystości. Drugi ma kolor jedwabiu, jest bezzapachowy. Nadaje włosom blask. Te dwa szampony starczają mi na około dwa miesiące. Jeden to koszt około 15 złotych.
SZCZOTKA CZY GRZEBIEŃ?
Jest to jak dla mnie bardzo ważne pytanie przy pielęgnacji włosów. Kiedyś używałam tylko i wyłącznie grzebienia. Szczotka to było dla mnie zło :D. Jednak z wiekiem to się zmieniło. Aktualnie używam szczotki. W grzebień wplątywały mi się strasznie włosy, a szczotka radzi sobie z nimi bez problemu. Jest zdecydowanie delikatniejsza od grzebienia.
ODŻYWKI
Nie używam żadnych odżywek, ponieważ każda przetłuszcza mi włosy, więc na ten temat nie mogę Wam nic powiedzieć :(.
PROSTOWAĆ I SUSZYĆ CZY NIE?
Prostownica na pewno niszczy włosy, więc nie używajcie jej za często. Lepiej wyglądają zdrowe włosy nic wyprostowany hełm na głowie ;). Wiadomo, że jak wybieramy się na imprezę to trzeba co nie co ułożyć. Mówię tutaj o codziennym użytku. Jeśli chodzi o suszenie. Jestem zwolenniczką chodzenia spać w mokrych włosach, ale ostatnio noc jest za krótka dla moich włosów i muszę je trochę suszyć wieczorem. Nie rozumiem dziewczyn, które zrywają się dwie godziny przed wyjściem, żeby wyprostować kręcone włosy lub zakręcić włosy proste. Dziewczyny po co niszczyć swoje włosy jeśli są one piękne bez ingerencji lokówki czy prostownicy. :)
ROZPUSZCZONE CZY UPIĘTE?
Ostatnio wolę włosy rozpuszczone. Wydaje mi się, że są bardziej kobiece. ;)


Dziewczyny mam pytanie co sądzicie na ten temat. Mam pomysł dodawania raz na kwartał projektu denko i haula? Wszystko zależy od tego ile zrobię zakupów, ale chodzi mi o to czy byście chciały takie coś oglądać na blogu. Piszcie w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)