piątek, 15 lutego 2013

Tajemnica Westerplatte - wrażenia

Jak już pewnie wiecie dzisiaj była premiera filmu, który wyreżyserował Paweł Chochlew pt. "Tajemnica Westerplatte". Film dostał złą recenzję od Tomasza Raczka już 12 lutego. Ja pomimo przeczytania jej postanowiłam nie przejmować się jego recenzję i po prostu wybrać się na premierę do kina. Film jest na prawdę ciekawy. Wciąga niesamowicie. Jest baaardzo dużo ciekawych scen. Nie zabrakło również efektów komputerowych, które niestety - bynajmniej dla mnie -  były strasznie widoczne. Pomimo tego podoba mi się przekaz tej historii. Jestem człowiekiem, który różnie przyjmuje historię, lecz ta mnie wciągnęła i pewnie będę dalej podążać tą drogą czytając różne książki o obronie Westerplatte. Poniżej zamieszczam Wam link do informacji o filmie i recenzji znalezionych w Internecie :)
Informacja o filmie na stronie filmweb.pl
Prawda o bohaterach Westerplatte - ksiazki.wp.pl
Recenzja Tomasza Raczka

20 lutego do kin wchodzi również ciekawy film w reżyserii Janusza Zaorskiego pt." Syberiada polska" chętnie się na niego wybiorę i napiszę Wam co o nim sądzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)