środa, 13 lutego 2013

Trochę o mnie ;)

Piszę dla Was już od listopada, a tak na prawdę się nie przedstawiłam i nie napisałam nic o sobie, więc dzisiaj to nadrobię. :)

Mam na imię Asia i chodzę do trzeciej klasy gimnazjum. Interesuję się filmem, fotografią no i oczywiście paznokciami i wszystkim co z nimi związane. Z fotografią wiążę swoją przyszłość. Zaczęłam fotografować trzy lata temu, gdy dostałam swoją pierwszą lustrzankę. Teraz to już miłość. Jestem na każdym wydarzeniu w mieście oraz jeżdżę za lokalnymi zawodnikami na przeróżne zawody. Mam już nawet na swoim koncie małe debiuty w lokalnej gazecie jak i również w ogólnopolskiej. Najbardziej lubię fotografię reporterską, motocrossową i krajobrazową. Lubię po prostu ubrudzić się i sprzęt w błocie/piasku i mieć przy tym na prawdę wielką radość i nie schodzący uśmiech z mojej twarzy ;) W wolnej chwili lubię oglądać filmy. Są to głównie komedie romantyczne, ale trafiają się też filmy historyczne. [W piątek jadę na premierę filmu "Tajemnica Westerplatte", to zamieszczę na blogu małą recenzję ;)] Jeśli chodzi o paznokcie, zaczęłam się tym interesować jakieś cztery lata temu. Podczas wakacji dogoniła mnie straszna nuda i tak zaczęłam szperać w lakierach Mamy i próbować malować paznokcie. Wychodziło mi to średnio. Dwa lata temu moja miłość do lakierów i paznokci rozkwitła. Zaczęłam się bardziej nimi interesować, używać odżywki i ogólnie doprowadzać je do porządku. A teraz piszę dla Was tego bloga. Myślę, że będę się dalej rozwijać i ten blog będzie dla mnie takim łącznikiem z Wami. Pozdrawiam Was bardzo gorąco ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)