wtorek, 12 lutego 2013

Zawartość mojej kosmetyczki



Hej, hej dzisiaj zaprezentuje Wam co posiadam w mojej kosmetyczce. Znajdują się w niej lakiery i wszystko co dotyczy pazurków.
1)      Odżywka Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament – jak wiecie używam tej odżywki głównie jako bazę pod lakier, nadaje ona paznokciom mleczny kolor, rozprowadza się dobrze, ja posiadam już chyba 3 buteleczkę tej odżywki. Często można ją znaleźć w promocji w Rossmannie. 
2)      Odżywka Eveline natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie – nadaje mleczny kolor paznokciom, paznokcie są zdecydowanie bielsze
3)      Essence nail art stampy set z 2 płytkami  - posiadam ale nie korzystam. Próbowała robić to już kilkadziesiąt razy, nie wyszło mi jeszcze nigdy. Robiłam według instrukcji znalezionej na blogu. Widocznie albo nie umiem tego robić, albo coś mam z płytkami ;/
4)      Essence nail art. Stampy Polish nr 002 [czarny] i nr 001 [biały] oba lakiery są świetne, ja ich nie używam do stempelków tylko do wszystkiego innego, świetnie się rozprowadzają, mają dość duży pędzelek co ułatwia nakładanie lakieru na paznokcie
5)      Essence nail art. DUO stylist – sonda do paznokci, bardzo ją lubię. Długo zastanawiałam się jak dziewczyny na blogach zamieszczają takie piękne równe kropeczki, teraz już wiem jestem z niej bardzo zadowolona :)
6)      Ingrid Magnetic magic 3D nr 3 [srebrny] i nr 4 [fioletowy] – lakiery magnetyczne, często ich nie używam, ale na wszelki wypadek posiadam może jak będę mieć kiedyś więcej czasu użyje je, zobaczymy ;)
7)      Golden Rose Magnetic Nail Lacquer nr 11 [bordowy] – również lakier magnetyczny reszta jw. :)
8)      Butterfly Articstic Cracks nr 2P [czerwony] – lakier pękający, częściej jednak używam lakieru pękającego z Miss Sporty, ale ten też jest świetny, ma normalny pędzelek
9)      Miss Sporty Crack Me Up [czarny] – często go można zobaczyć na blogu, uwielbiam go, jak coś mi nie wyjdzie na paznokciach maluje po prostu pękającym i już jest okej. Jak się skończy na pewno polecę po następną buteleczkę :)
10)   Wibo Express growth nr – [czerwony ze świecącymi się drobinkami] – kryje dopiero po trzech warstwach,  pędzelek standardowy
11)   Simple Beauty mini nr 300 [bordowo-czerowny] – nie używam go. Pędzelek standardowy.
12)   Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 400 [czerwony] – do czasu kupienia lakieru Lovely nr 369 była to moja ulubiona czerwień, teraz miejsce tego lakieru zajął Lovely Crystal Strenght nr 369 ;)
13)    Miss Sporty Clubbing Colour nr 456 [błękitny] – lubię go używać na jakieś specjalne okazje. Pędzelek taki standardowy jak w lakierach Miss Sporty
14)   Eveline cosmetics colour instant nr 627 [niebieski] - nie mogę o nim nic powiedzieć, bo go po prostu nie używam :)
15)   Miss Sporty Clubbing Colour nr 320 [niebieski] – mój ulubiony niebieski. Ma szeroki pędzelek jak każdy Miss Sporty. Kryje po dwóch warstwach
16)   Simple Beauty mini nr 280 [bordowy ze świecącymi się drobinkami]
17)   Wibo your fantasty nr 4 [bordowy] – stoi i się kurzy, muszę go zacząć używać ;D dostałam go za darmo przy kasie w Rossmannie za zakup kilku produktów firmy Wibo
18)   Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 340 [bordowy]
19)   Constance Carroll Diamond Glass [czarny] – lakier ma już wieki, a dalej można nim malować. Używam go raczej do drobnych zdobień nie do malowania całych paznokci
20)   Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 080 [czarny] – mój numer 1. Kocham go! Kryje po dwóch warstwach,  ma szeroki pędzelek jak to wszystkie Miss Sporty
21)   Wibo trend editio retro style nr 1 [fioletowy] – świetny kolor lakieru, szkoda tylko że ma trochę mały pędzelek ;)
22)   Miss Sporty Clubbing Colour [fioletowy] – dawno nim nie malowałam, pędzelek standardowo szeroki tak jak to w Miss Sporty jest.
23)   Butterfly single nr 102 [jaskrawy różowy] – kryje dopiero po 3 warstwach i to też tak średnio. Mały niewygodny pędzelek, ale kolor ma ładny ;)
24)   Eveline cosmetics colour instant nr 421 [różowy] – nie mogę o nim nic powiedzieć, bo go po prostu nie używam :)
25)   Suhada zestawu do french manicure – w zestawie lakier biały, różowy/kremowy i nabłyszczacz
26)   Essence nude glam nr 03 [kogel-mogel] – taki sobie, nie lubię go używać, zostawia ślady po pędzelku
27)   Essence nail art. Special efekt topper nr 02 – mój numer 1 jeśli chodzi o lakiery z drobinkami. Szkoda, że tak trudno się go zmywa. Trzeba nałożyć dwie warstwy.
28)   Essence colour & go nr 72 [bordowy ze świecącymi drobinkami] – długo stał w moim koszyczku i się w końcu doczekał swojego dnia. Rozprowadza się okej, żeby nabrać dużo drobinek trzeba pomalować dwa razy, ale i tak jestem zdecydowanie na TAK :)
29)   Pierre Arthes nail Polish nr 03 [bezbarwny ze świecącymi drobinkami] – kocham go! Ma drobne drobinki, ale ślicznie błyszczą się paznokcie.
30)   Ingot cosmetics generation top coat UV – top coat z którego nie jestem zadowolona, ciągnie się i zamiast nadawać połysku tylko psuje paznokcie
31)   Delia coral Acryl Nail Enamel  - lakier bezbarwny, ładnie się rozprowadza nadaje efekt paznokci akrylowych
32)   Delia Charme – lakier bezbarwny nie używam już go
33)   Wibo so matte nr 03 [granatowy] – jedyny matowy lakier jaki posiadam w swojej kolekcji, lubię nim malować paznokcie jak ma krótkie, kryje spokojnie po dwóch warstwach
34)   Wibo Express growth [żółty] – piękny pastelowy żółty, czeka teraz na wiosnę, by go użyć :P
35)   Miss Sporty Clubbing Colour nr 343 [pomarańczowy/malinowy]
36)   Wibo Express growth nr 390 [zielony] – świetny lakier, piękna zieleń, kryje po dwóch warstwach. Przed malowaniem koniecznie trzeba nałożyć bazę bo inaczej przebarwi płytkę
37)   Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 415 [siwy]  – szeroki pędzelek jest świetny w każdym lakierze Miss Sporty, kryje po dwóch warstwach
38)   Miss Sporty Lasting Colour Up to 7 days nr 410 [brązowy] – szeroki pędzelek jest świetny w każdym lakierze Miss Sporty, kryje po dwóch warstwach
39)   Jumpy nr 169 [siwy] -  lakier kryje dopiero po 3 warstwach, ma bardzo małą buteleczkę, ale lubię ten kolor pewnie skusze się kupić następną buteleczkę
40)   Wibo French Duo Color nr 05 [zielony i niebieski ze świecącymi drobinkami] – świetne lakiery, kryją po dwóch warstwach
41)   Wibo French Duo Color nr 03 [fioletowy i morski] - świetne lakiery, kryją po dwóch warstwach
42)   Wibo French Duo Color nr 06 [złoty i brązowy ze świecącymi drobinkami] - świetne lakiery, kryją po dwóch warstwach
43)   Wibo Express Dryer jest to preparat, który ułatwia/przyspiesza wysychanie lakieru (mi niestety nie działa, bardziej psuje paznokcie pomalowane niż im pomaga wyschnąć)
44)   Lovely perfect manicure nail Polish corrector  - jest to korektor do usuwania nadmiaru lakieru. Ja tam i tak zostaje przy tradycyjnym usuwaniu nadmiaru lakieru ;D kupiłam, żeby zobaczyć jak to wygląda. Jak dla mnie szału nie ma.
45)   Essence studio nails ultra strong nail hardener – lakier wzmacniający, używam go jako top coat szybko schnie
46)   Essence gel-look top coat – top coat nadający paznokciom efekt żelowych
47)   Zmywacz Isana o zapachy migdałów z wysokiej klasy olejkiem - Zmywacz Isana o zapachu migdałów z wysokiej klasy olejkiem. Zmywacz jest świetny. Odbudował moje zaufanie do zmywaczy, które zrujnował zmywacz firmy Essence. Świetnie usuwa lakier z paznokcia. Przy okazji nawilża płytkę olejkiem z migdałów. Zmywacz godny polecenia. Dla osoby, która (tak jak ja ;D) często zmywa i maluje paznokcie jest świetny! :)
48)   Lovely Crystal Strenght nr 369 [czerwony] – świetnie się rozprowadza, uwielbiam go
49)   Bell Easy Application! Nr 20 i 60 – zestaw do french manicure, na razie używałam tylko lakierów różowych i są naprawdę świetne. W zestawie były jeszcze szablony do robienia wzorków na paznokciu
50)   Bell Graffi Nails Set nr 22 [granatowy i srebrny pękający] – granatowy kryje dopiero po dwóch warstwach, srebrny pęka dość drobno. Ogólnie to jestem zadowolona z tego zakupu :)
51)   Pilniczki szklany, metalowy – wiem, że metalowe źle działają na paznokcie, ale ja zdecydowanie wolę piłować boki paznokcia pilnikiem metalowym, a nie szklanym, który przy piłowania wywołuje u mnie gęsią skórkę ;p
52)   Polerka do paznokci firmy For your Beauty
53)   Aktualnie posiadam również zmywacz do paznokci firmy Eveline 3 w 1 – jak dla mnie nie ma szału. Zmywa dużo gorzej niż Isana. Jedyny plus to ta pompka. Wykończyłam go już w połowie. Jak się skończy to będę przelewać sobie zmywacz Isana do tej pompki, bo o wiele wygodniej się zmywa paznokcie
54)   Paski do french manicure, gąbeczka do ombre.
To chyba wszystko co posiadam w mojej kosmetyczce. Piszcie co Wy macie i jaki lakier chciałybyście zobaczyć na paznokciach. Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)