piątek, 23 listopada 2012

Jak dbam o pazurki?

Hej hej :) Dzisiaj wpis o tym jak ja dbam o pazurki. Zacznijmy od tego, że moje paznokcie ZAWSZE mają na sobie odżywkę. Ze względu na to, że mam już dość długie to nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez przynajmniej jeden warstwy odżywki! Po drugie kremuje ręce codziennie 2-3 razy czasami nawet częściej. Po trzecie wychodząc na dwór na moich rękach ZAWSZE są rękawiczki. Nie będzie nam zimno w ręce , a  ręce oraz pazurki nie będą narażone na czynniki zewnętrzne. Po czwarte trzeba używać zmywaczy BEZ ACETONU. No i najważniejsze -moim zdaniem- zawsze pod lakier nakładam bazę w postaci odżywki, by uniknąć przebarwień. No i jeszcze jedno ;p (chyba już ostatnie ;D) można łykać różne tabletki. Ja przez pewien czas łykałam Belisse, aktualnie (jak nie zapomnę to połknę ;D) jest to Silica. Trzymając się tych punktów pomimo „weekendowego” malowania paznokci będą one wyglądały na zdrowie i zachowają swoją strukturę. :) A Wy jak dbacie o swoje pazurki? :)

Zapraszam do komentowania nas i obserowania nas :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)