czwartek, 10 stycznia 2013

Jak przygotowuje pazurki do malowania.


Hej :) Przepraszamy, że tak długo nie było wpisów, ale wiecie jak to jest. Szkoła koniec semestru itd. Ze względu na to, że byłam smuszona obciąć paznokcie, bo były już tak długie, że nie mogłam prawie nic robić. Dodam wpis o tym jak przygotowuje pazurki do malowania
1) Zmywam dokładnie stary lakier
2) Odsuwam i usuwam skórki
3) Piłuje jeśli jest taka potrzeba
4) Następnie idę ręce umyć
5) Nakładam warstwę bazy /w moim przypadku zawsze jest to któraś z odżywek eveline/
6) Po wyschnięciu nakładam 2 warstwy lakieru
7) Usuwam nadmiar lakieru, który znalazł się na skórkach
8) Maluje paznokcie top coatem
9) Cieszę się z wykonanego manicure :)

W następnym tygodniu możecie spodziewać się wpisu, w którym wypiszę Wam moje wszystkie lakiery. Dużo ich nie mam, więc myślę, że Was nie zanudzę. Przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia. Buziaczki :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)