piątek, 11 stycznia 2013

Manicure: Lovely Crystal Strenght + kwiatki zrobione sondą

Po długiej przerwie znów dodaje zdjęcie moich pazurków. Dzisiaj są to paznokcie robione oczywiście na weekend. Ze względu na to, że weekend mam strasznie zapracowany (WOŚP) to paznokcie robiłam z myślą o tym, że MUSZĄ mi wytrzymać przez te dwa dni w nienaruszalnym stanie. Jako bazę (pierwszy raz) nie użyłam odżywki z Eveline lecz lakieru z Essence studio nails ultra strong nail hardener następnie nałożyłam dwie warstwy lakieru Lovely Crystal Strenght nr 369. Na palcu serdecznym zrobiłam sobie dwa kwiatuszki. Zostały one wykonane sondą do paznokci z Essence. Jako "środek"kwiatka posłużył mi lakier Essence nail art stampy polish nr 1 a jako płatki lakier Ingrid Magnetic Magic 3D nr4. Całość pokryłam top coatem z Essence gel lool XXXL Shine.  Jak Wam się podobają moje kwiatuszki? Pierwszy raz próbowałam robić coś na paznokciach i myślę, że na kwiatkach się nie skończy moja przygoda z sondą. Pozdrowienia! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)