wtorek, 15 stycznia 2013

Manicure do szkoły

Hej :) Wiem, że miałam dodać w tym tygodniu moje wszystkieeee lakiery, ale chyba nie dam rady. Wstawiam więc mój manicure do szkoły. Tak na prawdę nie możemy malować paznokci, lecz ja chciałam przełamać tą "nudę" i zrobiłam sobie na palcu serdecznym dwa kwiatuszki. Wykonałam je sposobem takim samym jak opisałam to w ostatnim moim manicurowym wpisie. Jako "środek" kwiatka użyłam lakieru Lovely Crystal Strenght nr 369 a jak płatki lakieru  Essence nail art stampy polish nr 1. Pod kwiatkami mam jedną warstwę odżywki odżywki Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament, następie dwie warstwy lakieru Bell z zestawu Bell art french chic set nr 20. Całość pokryłam top coatem z Essence gel lool XXXL Shine. Przełamują one nude, a dalej są takie delikatne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)