niedziela, 23 grudnia 2012

Manicure: Miss Sporty, Pierre Arthes oraz Essence

Hej hej :) Dzisiaj moje pazurki, które zrobiłam używając moich ulubionych lakierów. A mianowicie: jako bazę użyłam oczywiście (to już taki standard :D) odżywki Eveline paznokcie natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie następnie dwie warstwy lakieru Miss Sporty Clubbing Colour QuickDry nr 320, następnie lakier Pierre Arthes nr 03 a dwa paznokcie pomalowałam sobie lakierem Essence nail art special effect topper nr 02 circus confetti. Myślę, że Wam się manicure spodobał :) Dziewczyny mam do Was jeszcze pytanie. Muszę sobie kupić w końcu jakiś top coat a nie za bardzo wiem jaki. Może Wy macie jakieś przetestowany już i godny polecenia? ;*


I jeszcze jedno! Życzymy Wam świetnych prezentów pod choinką, rodzinnej atmosfery oraz udanego Sylwestra! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)