środa, 5 grudnia 2012

Recenzja: Odżywka Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament

Koszt: Kupiłam ją za jakieś 10-11 złotych

Dostępna jest w Rossmanie i chyba w każdej drogerii :D

Eveline cosmetics paznokcie twarde I lśniące jak diament. Jest to moja druga odżywka z firmy Eveline. Pierwsza była to odżywką 8 w 1 zużyłam jej 2 buteleczki, zdecydowanie poprawiła ona kondycję moich paznokci, więc zdecydowałam się na zakup odżywki paznokcie twarde i lśniące jak diament. Odżywka sprawia, że paznokcie są zdecydowanie twardsze, nie łamią się ani nie rozdwajają  się. Lubię ją za jej mleczny kolor. Używam ją zawsze jako bazę pod lakier, bym nie miała przebarwień. Polecam ją osobą, które mają paznokcie w strasznej kondycji np. po tipsach lub paznokciach żelowych albo po prostu chcą by ich paznokcie wyglądały zdrowo. :) DZisiaj kupiłam sobie odżywkę również z rodziny Eveline: Natychmiast bielsze i piękniejsze paznokcie odżywka wybielająca 3 w 1. Liczę na to, że będzie równie świetna jak inne dotychczas używane przeze mnie :D


A tak wyglądają moje paznokcie bez odżywki/lakiery itd. :D
Pozdrawiam Was serdecznie i przypominam o głosowaniu. Klik :) Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)