sobota, 29 grudnia 2012

Zakupy w Naturze :)

Hej :) Jak tam po świętach? Jak prezenty? Ja na swój nadal czekam ;/. Dzisiaj pojechałam na małe zakupy do drogeri Natura. Moim głównym celem był top coat oraz biały lakier do frenchu. Więc tak kupiłam:
Jest to lakier wzmacniający i odbudowujący łamliwe paznokcie.
Top coat, które nadaje paznokciom efekt żelowych.
Następny jest to zestaw lakierów do artystycznego zdobienia paznokci. A tak po ludzku to zwykły granatowy lakier i srebrny pękający. :D

Dwa zestawy do french manicure. Różnią się kolorem nawierzchniowym :D Pierwszy zestaw to numer 20, a drugi to numer 60.

Zrobiłam sobie jeszcze ombre na paznokciach. (Moje drugie w życiu :D) No ale aparat wgl nie oddaje tego cieniowania, więc zamieszcze Wam tylko takie zdjęcie poglądowe. Może zobaczycie jakieś tam kolor, no sama nie wiem :D Myślę, że Wam się spodoba. :)

Tak to wygląda. Widać tylko dwa lakiery, a użyłam cztery. To wina tego aparatu ;/

Na koniec chciałyśmy Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w nowym roku, aby ten rok był lepszy od poprzedniego oraz udanego Sylwestra! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)