piątek, 21 grudnia 2012

Zakupy w Rossmanie

Ze względu na to, że ze szkoły do Rossmana dzieli mnie kawałek to wybrałam się dzisiaj na małe zakupy. Kupiłam mój numer 1 w zmywaczach firmy Isana Nagellack. W promocji znalazłam również zmywacz Eveline Cosmetics 3 w 1 z pompką (doczeka się pewnie recenzji na blogu). A moim ostatnim zakupem jest balsam do ust Carmex o smaku truskawkowym :D Wszyscy się tak nim jarali. Gdzie się nie odwrócę dziewczyny maluja sobie usta Carmexem, więc postanowiłam kupić i ja. Powiem jedno ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM <3 To mrowienie po nałożeniu jest cudowne. Zagości on w mojej torebce na dłużej na pewno. To tyle na dole zamieszczam fotki. A jutro wrócę pewnie z nowym postem. Papa ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)