sobota, 15 grudnia 2012

Manicure: Wibo French Color DUO nr 03 oraz Miss Sporty Crack me Up

Hej! Przepraszam, że wczoraj nie dodałam tego postu ale niestety sprawy techniczne ;/ Musiałam stawiać 2 razy system i za chwile chyba znów mnie to czeka no ale byle do stycznia :D. Przechodząc do paznokci. To jako bazę użyłam mojej ukochanej, niezawodnej odżywki Eveline natychmiast bielsze i piękniejsze końcówki, następnie dwie warstwy lakieru z Wibo, a dzisiaj pazurki okazały mi się nudne to pomalowałam je jeszcze lakierem Miss Sporty Crack Me Up :D. 
Ps. Jak chcecie byśmy zrobiły jakąś recenzję lub pokazały Wam jakieś lakiery/wzorki itd. to piszcie w komentarzach! :)



 Nasza oglądalność wciąż rośnie więc udostępniajcie nas dalej znajomym itd.! Buziaczki ;*

2 komentarze:

  1. jakoś nie mogę się przekonać do pękaczy :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu? :) One są fajne np. jak sobie źle pomalujesz paznokieć albo zrobią Ci się odciski to jak pomalujesz pękaczem to nic nie widać ;p One mają swoje dobre strony :) Dziękujemy za komentarz i serdecznie pozdrawiamy :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)