poniedziałek, 11 lutego 2013

Recenzja: Krem do rąk Garnier Odżywiający krem do rąk z masłem shea

Recenzja tak na szybko kremu do rąk. Jest to krem do rąk Garnier Hand Odżywiający krem do rąk L-Bifidus + Ekstrakt z masła shea skóra wysuszona szybko się wchłania. Producent pisze tak: " Krem do rąk z ekstraktem z masła shea 24H nawilżenia. Krem do rąk Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni wzbogacony został, po raz pierwszy w Garnierze, o składnik L-BIFIDUS, inspirowany probiotykami znajdującymi się w jogurtach naturalnych. L-BIFIDUS wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak twarda woda, ogrzewanie, powodującymi nadmierne wysuszanie skóry. Lekka, szybko wchłaniająca się formuła została wzbogacona o ekstrakt z masła shea, aby zregenerować i odżywić Twoją skórę."

Krem wchłania się na prawdę szybko nie trwa to nawet 5 minut. Używam go od około miesiąca. Ma bardzo ładny delikatny zapach. Szybko się rozprowadza na dłoniach. Polecam go używać na noc. Ja nakładam grubszą warstwę na wieczór i rano budzę się z nawilżonymi dłońmi. Osoby, które nie noszą rękawiczek i mają strasznie przesuszoną skórę powinny go zacząć używać. Jest świetny. Dawno nie miałam tak dobrego kremu do rąk. Dostępny jest [chyba] w Rossmannie. Ja go kupiłam w promocji w Kauflandzie za mniej niż 10 złotych. :)


2 komentarze:

  1. o tego jeszcze nie miałam ale bardzo lubię kremy do rąk z Garniera, moim zdaniem najlepsze na zimę :)



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działa. Komentarze dodane z profilu "Anonimowy" będą natychmiast usuwane.
Pozdrawiam :)